PRESS RELEASE


Stockholm, Sverige, 22 maj, 2023 – Tre Kronor Media | a Making Science Company, kan med glädje tillkännage sitt nya samarbete med Actic, en av Sveriges ledande gymkedjor med drygt 110 anläggningar runt om i landet.

Som Actics affärspartner kommer Tre Kronor Media hjälpa Actic med strategi, planering och köp i digitala såväl som traditionella kanaler med målsättningen att driva nya medlemmar till Actics anläggningar runt om i Sverige. Actic har valt Google Marketing Platform (GMP) som sin tekniska plattform där Tre Kronor Media nu påbörjat onboarding-processen för att optimera annonseringen.

Genom samarbetet kommer Tre Kronor Media hjälpa Actic att arbeta fram en mediestrategi för personifierad kommunikation, både regionalt och lokalt. Tre Kronor Media kommer att agera som en strategisk och operativ partner för att säkerställa hög kvalitet och effektivitet i Actics annonsering.

Vi är glada över att samarbeta med Tre Kronor Media som vår digitala affärspartner“, säger John Hermansson, Marknadschef på Actic. “Vi är övertygade om att de har den erfarenhet och expertis som krävs för att hjälpa oss att nå ut och sprida träningsglädje till nya och befintliga medlemmar och att driva tillväxt för vår verksamhet. Vi ser fram emot att se resultatet av vårt samarbete och tillsammans arbeta för vår vision om ett bättre samhälle genom träning och rörelse“.

Tre Kronor Media visade sig vara den optimala partnern för oss, med en bred portfölj och ett dedikerat team taggade/entusiastiska att tillsammans med oss arbeta datadrivet och affärsinriktat för att nå våra mål“, fortsätter John Hermansson.

Tre Kronor Media | a Making Science Company är en digital affärspartner specialiserad på att hjälpa företag öka sin digitala närvaro och försäljning genom innovativ annonsering och marknadsföring. Som del av Making Science finns verksamheten på 14 marknader med över 1200 anställda världen över. Genom att använda vår egen teknik och de senaste verktygen på marknaden hjälper Tre Kronor Media sina kunder att uppnå sina affärsmål på ett effektivt sätt.

Presskontakt:

Noelle Runo, Marketing Manager Northern Region

noelle.runo@makingscience.com